Daugiabučių renovacijos apskaitos sistema

Renovacijos apskaitos sistema „RM Mokesta“

Daugiabučių namų renovacijos administravimo bei finansų apskaitos sistema yra skirta vykdyti renovuojamų pastatų finansinę administravimo apskaitą.

Sistemą sudaro dvi dalys:

  1. Renovacijos eigos finansinis administravimas.
  2. Renovacijos atsiskaitymų (paskolos grąžinimo) finansinis administravimas.

Pagrindinės sistemos atliekamos funkcijos:

  1. Renovacijos paskolos sutarties duomenų įvedimas, darbų sąmata
  2. Renovacijos rangovų duomenų įvedimas
  3. Renovacijos darbų administravimas: darbų aktų ir juos lydinčių dokumentų suvedimas, rangovų išrašytų sąskaitų faktūrų suvedimas, atsikaitymas su rangovais
  4. Renovacijos administravimo paslaugų sumų priskaitymas savininkams
  5. Po pridavimo, tikslinami renovacijos sutarties duomenys
  6. Paskolų grąžinimo grafikų sudarymas butams;
  7. Palūkanų skaičiavimas;
  8. Paskolų grąžinimo mokėjimo pranešimų spausdinimas nepriklausomai nuo gaunamų paslaugų mokėjimo pranešimų;
  9. Atliktų mokėjimų importas;
  10. Kompensacijų importas (NEVDA Excel failas)
  11. Delspinigių skaičiavimas skolininkams;
  12. Skolininkų analizė, prevencinis darbas (priminimų, įspėjimų formavimas);
  13. Suvestinių ir ataskaitų formavimas;
  14. Informacijos apie skolininkus perdavimas bankui pagal iš anksto suderintas formas.

Sistema yra suderinta su visomis renovacijos administravimo schemomis, bankų, Invega, bei BETA reikalavimais. Šia sistema naudojasi daugiau nei 30 Lietuvos savivaldybių komunalinių paslaugų įmonės.