Informacijos saugumo, kokybės ir aplinkos apsaugos politika

Vizija – Įmonė, rinkoje veikianti kaip patikimas ir kompetentingas partneris, kuris savo sprendimų, sukurtų
naujausių technologijų pagrindu, dėka klientams kuria ekonominę naudą.

Misija – Kurti ir realizuoti ilgalaikius kompleksinius informacinių technologijų sprendimus įmonėse ir
organizacijose, užtikrinant reikiamą sprendimų funkcionalumą bei kokybę už optimalią kainą.

Įmonės Vadovybė numato:

  • tenkinti išreikštus ir numatomus Klientų poreikius, įstatymų bei jų įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimus parduodant (t.y. projektuojant, kuriant, realizuojant, palaikant ir tobulinant) produktus (projektus ir sprendimus) ir paslaugas tuo užtikrinant ilgalaikę ir stabilią Įmonės veiklą;
  • per Klientų poreikių suvokimą, sprendimų novatoriškumą, pastovų aukštos kompetencijos kūrimą, aukšto lygio vadybą bei tikslingą ir sąmoningą darbuotojų bendradarbiavimą sukurti Įmonės lyderės įvaizdį rinkoje;
  • išsaugoti turimos informacijos konfidencialumą, vientisumą ir prieinamumą;
  • sudaryti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir efektyviai dirbti, užtikrinant geras darbo sąlygas, aiškią komunikaciją;
  • įvertinti darbuotojų pasiekimus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti aukštesnių rezultatų;
  • laikytis visų įmonės veiklą reglamentuojančių teisės aktų;
  • skirti reikalingus resursus kasmet planuojamiems kokybės ir aplinkos apsaugos tikslams įgyvendinti
  • aplinkosauginių reikalvimų laikymąsis ir poveikio aplinkai valdymas.

Vadybos sistemų gerinimo kryptys:

  • palaikyti ir nuolat tobulinti integruotą kokybės, aplinkos apsaugos ir informacijos saugos vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2015, LST EN ISO 14001:2015 ir LST EN ISO/IEC 27001 standartų reikalavimus;
  • užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų lygį ir nuolatos įsigilinti į klientų poreikius;
  • tobulinti teikiamų paslaugų spektrą bei diegti technines naujoves;
  • laikytis aplinkos taršos prevencijos principų;
  • palaikyti aukštą darbuotojų kvalifikaciją;
  • užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už produktų bei paslaugų kokybę ir už savo darbo kokybę.

Šių nuostatų realizavimo pagrindas yra Įmonės integruota vadybos sistema, kurios tinkamumas, adekvatumas ir rezultatyvumas bus nuolat gerinami. Integruota vadybos sistema leidžia laiduoti Įmonei ir Klientui, kad Įmonės tiekiamų produktų (projektų ir sprendimų) ir teikiamų paslaugų kokybė yra sutartinė ir stabili.