Tikslas. Skaitmenizuoti įmonės klientų aptarnavimą, taip sukuriant klientams ir įmonei galimybę taupyti laiką bei didinti klientų aptaranavimo kokybę informacijos pasiekimumą.
Klientų Aptarnavimo Sistemos galimybės
Klientai elektroninėje erdvėje gali:
- Pateikti prašymus, sudaryti/nutraukti sutartis, pasirašyti sutartis kvalifikuotu el. parašu
- Informuoti apie gedimus, apmokėti sąskaitas, deklaruoti duomenis
- Greitai ir keliais būdais apmokėti jam pateiktas sąskaitas
- Sekti prašymų vykdymo eigą, valdyti atsiskaitymus už įvairius objektus
- Užsisakyti paslaugas, rezervuoti paslaugas, užsisakyti paslaugas į namus, pirkti prekes per el. parduotuvę
- Gauti informaciją apie atliekamus darbus, paslaugų teikimo atnaujinimą, sąskaitas, vartojimo ir mokėjimų istoriją, kainų pasikeitimus ir skolas
- Dalyvauti paslaugos teikėjo vykdomose apklausose
Įmonei sukuriamos galimybės:
- Optimizuoti klientų aptarnavimo kaštus, atsisakyti popierinių dokumentų
- Automatizuoti darbą su skolininkais, turėti vienoje vietoje visą klientų aptarnavimo istoriją
- Operatyviai teikti informaciją klientams, daryti klientų apklausas, vykdyti tiesioginio marketingo priemones
Nauda:
- Taupomas tiek klientų, tiek įmonių laikas ir pinigai
- Kuriamas pažangios įmonės įvaizdis, didinamas klientų informuotumas ir pasitikėjimas įmone
- Fiksuojama visa informacija susijusi su klientų aptarnavimu, kas analizuojant šią informaciją įmonei leidžia optimizuoti klientų aptarnavimą ir gerinti jo kokybę