Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo sistema

Tikslas. Skaitmenizuoti įmonės klientų aptarnavimą, taip sukuriant klientams ir įmonei galimybę taupyti laiką bei didinti klientų aptaranavimo kokybę informacijos pasiekimumą.

 

Klientų Aptarnavimo Sistemos galimybės

 

Klientai elektroninėje erdvėje gali:

  • Pateikti prašymus, sudaryti/nutraukti sutartis, pasirašyti sutartis kvalifikuotu el. parašu
  • Informuoti apie gedimus, apmokėti sąskaitas, deklaruoti duomenis
  • Greitai ir keliais būdais apmokėti jam pateiktas sąskaitas
  • Sekti prašymų vykdymo eigą, valdyti atsiskaitymus už įvairius objektus
  • Užsisakyti paslaugas, rezervuoti paslaugas, užsisakyti paslaugas į namus, pirkti prekes per el. parduotuvę
  • Gauti informaciją apie atliekamus darbus, paslaugų teikimo atnaujinimą, sąskaitas, vartojimo ir mokėjimų istoriją, kainų pasikeitimus ir skolas
  • Dalyvauti paslaugos teikėjo vykdomose apklausose

Įmonei sukuriamos galimybės:

  • Optimizuoti klientų aptarnavimo kaštus, atsisakyti popierinių dokumentų
  • Automatizuoti darbą su skolininkais, turėti vienoje vietoje visą klientų aptarnavimo istoriją
  • Operatyviai teikti informaciją klientams, daryti klientų apklausas, vykdyti tiesioginio marketingo priemones

Nauda:

  • Taupomas tiek klientų, tiek įmonių laikas ir pinigai
  • Kuriamas pažangios įmonės įvaizdis, didinamas klientų informuotumas ir pasitikėjimas įmone
  • Fiksuojama visa informacija susijusi su klientų aptarnavimu, kas analizuojant šią informaciją įmonei leidžia optimizuoti klientų aptarnavimą ir gerinti  jo kokybę